onsdag 23. mars 2011

Inbound! del 2

Jaja, "straks" ja.
Vel, jeg har nå hørt at tid er relativt.
Det tok lengre tid enn jeg hadde regnet med å få tilgang til Photoshop igjen etter installasjonen av Windows 7 på PCene våre, og enda lengre tid å få det til å funke (noe jeg enda ikke har klart).
Så jeg dropper hele den greia med å bli ferdig med det jeg holdt på med, og legger ut det jeg allerede har på dataen i stedet. Så kommer det heller en godbit til i ettertid.

Bildene kommer under "Les mer"-knappen.
Here we go...





Portrett - Profil



Digitalt maleri som jeg lagde med Paint.NET og Corel Painter Essentials 3 for et par år siden.
Om jeg husker rett tror jeg dette var den første gangen jeg prøvde meg noe særlig på fotorealisme. Syntes ikke det ble så verst den gangen, og synes ikke det ble så verst nå heller.



Grimwald


Første tegningen jeg lagde med "Pro Marker"-tusjene jeg kjøpte i høst. Følte for å gi ham et tysk-aktig navn, så jeg landet på "Grimwald".



Selvportrett - Silhuett


Tegnet som profilbilde på Facebook da jeg ble lei av mitt gamle. Jukset litt da, ettersom jeg bare tok et bilde av meg selv og tegnet over med svart på et nytt lag i Paint.NET. Hehehe, lenge leve latskapen!



Khan


Nok et bilde laget i hovedsakelig Corel Painter.
Etterlikning av et bilde [Link] av et av musikerforbildene mine, Roy Sætre Khantatat, bedre kjent som artistnavnet sitt "Khan". Han synger i det symfoniske/progressive metal-bandet Kamelot, og har en helt guddommelig sangstemme. Yay! :D
Jeg brukte sikkert en evighet på å få proporsjonene rett. Og så en evighet til på å fargelegge. Men sluttresultatet ble ikke så verst, om jeg får si det selv.

Det var det jeg hadde å laste opp nå i farta. Jeg kommer til å fortsette å laste opp nye etter hvert som de blir ferdige. For eksempel har jeg et akrylmaleri rett rundt hjørnet, og så snart jeg får fiksa Photoshop på dataen min blir jeg straks ferdig med et bilde til.

Edit: Oh! Kom forresten på at jeg har en smakebit på bildet jeg holder på med på Photoshop. Dette er til og med før jeg eksporterte skissen fra Corel Painter til PS, så i virkeligheten er jeg kommet langt lengre enn som så:




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar